Thursday, September 8, 2011

The amazing HAM HAWK! - Rumbles

Woah. Who knew Hamlet could fly! by d'Artangan Rumblepurr

Huh.

So who knew the kid could fly?

29 comments:

Sparkle said...

Wow. I am kind of scared to even think about what you are looking at, Rumbles!

Max the Quilt Cat said...

Ham can fly? I wanna see a video of that for sure.

pawhugs, Max

Goldie, Shade and Banshee said...

What a stunningly handsome pics of you furriend!

Khyra And Sometimes Her Mom said...

I khan fly too!

Hugz&Khysses,
Khyra

Hannah and Lucy said...

Watch out Rumbles - mum wants to kiss your handsome face.
Luv Hannah and Lucy xx xx

amanda said...

Hola Rumbles! Dont you look handsome. Hope you will visit my blog. Rio from Barcelona

Old Kitty said...

Beautiful Rumbles!! You are looking so gorgeous!! Yay!! Awwwww is super duper Diego flying already? WOW!! That's amazing!!

Take care
x

Prancer Pie said...

You, sitting there looking so dignified and handsum, looking at the Hamlet flying?!? We're afraid to even ask what happened! Purrs.

Henry (aka Quadpawd) said...

Brother... Look at you being all handsome and man-catly! Maybe you should hop on Hamlets back and you two could fly over here to the States?! *Runs outside and builds a landing stripe out of Catnip and LEDS* Just follow your noses and I'll be waiting! *Nosetaps*

Brian said...

I think maybe your handsomeness scared him into the air!

Cat Wisdom 101 said...

We are four mancats envious of you supermancat chest.

Mariodacat (Mario's human mom) said...

ha ha - that Hamlet is entertaining isn't he. I can see him flying thru the air now in my mind.

Pumpkinpuddy said...

Hamlet who? *drooling over Rumbles looking all gorgeous & floofy*

Cat said...

Oh Rumbles you are such a beautiful mancat!!!

BeadedTail said...

Hamlet must have got his super hero cape! Rumbles, you are just so handsome! *swoon*

Sweet Purrfections said...

Rumbles, what have you put Diego up to now?

Did you see my picture of my climbing/jumping skills on FB? Are you proud of me? Scared my mom to death.

Truffle

Eric and Flynn said...

Just be careful he doesn't land on you.

Lita and the boys in Melbourne said...

Wow - how shiny and clean are you?
And handsome, of course! Little Hamlet has to come up wiht stuff so he compares. Wonder what he'll do next...

The Island Cats said...

It's a bird! It's a plane! No! It's Ham Hawk!!

Your Daily Cute said...

Yeah right... When pigs fly!

Cat Chat With Caren And Cody said...

Your Daily Cute beat me lol, I was gonna say "so pigs CAN fly!" lol

Karen Jo said...

Was Hamlet flying to the ham? I bet that was it. I flew up to get a drink out of the faucet today, much to my Mom's surprise.

Herman

Fluffy and Heather said...

You need to discover your secret superpower as well, Rumbles! How about, invisibility? :)

Milo and Alfie Marshall said...

OMC! The kid is flying now?

Julia Williams said...

IDK what you are really looking at, but it sure does make for a beautiful picture of you!!!

meowmeowmans said...

Holy Cat! Ham Hawk can FLY?

Admiral Hestorb said...

Thank you SO much for coming to see me, my furiend. It was wonderful seeing you again. xxoo

Cat Street Boyz said...

Thank you for sending me Birthday wishes!!!Tinker
Rumbles you remind us of Setzer with those big eyes and smile. Mom says you are a handsome kitty.
We can't believe Hamlet is over 10 lbs at only 7 months........but our kitten brother, Thomas is about 8 lbs and he just turned 5 months and he is almost as tall as TyGr! None of Mommy's past kittens our any of us were that big at 5 months....it's gotta be his food....does it grow super kitties???=^Y^=

Nadbugs said...

Rumbles, with a ruff like that, you do not need to fly. We have lift-off just looking.